
Jeśli prowadzisz biznes i nie masz konta na LinkedIn – czym prędzej napraw błąd! Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, ale Twoje konto nie jest uzupełnione, koniecznie skorzystaj z wiedzy, którą przekazuję w tym module.
W strategii „Działania na LinkedIn” opowiadam o platformie, dzięki której możesz poszerzyć grono swoich kontaktów, znaleźć współpracowników i skorzystać z wysokiej jakości treści publikowanych przez użytkowników. To naprawdę świetne narzędzie dla ludzi biznesu.
Ta strategia jest częścią projektu „Progres nie perfekcja”. Tylko teraz możesz ją nabyć i wdrożyć od razu – nie czekając na kolejną edycję.
Co znajdziesz w tej strategii?
Moduł podzielony jest na 3 poziomy, w których znajdziesz aż 6 kroków.
W każdym kroku omówię kolejno zagadnienia związane z rejestracją, uzupełnianiem profilu, poszerzaniem kontaktów, artykułami i publikacjami oraz treściami wideo:
Krok 1 – Konto
W pierwszym kroku opowiadam Ci o tym, co trzeba uzupełnić na koncie, jakie ustawienia są preferowane, co warto wpisać w poszczególne karty doświadczenia, aby profil wyglądał spójnie i profesjonalnie.
W tym kroku otrzymasz ode mnie bonusowe nagranie oraz zadanie domowe, które pomoże Ci zrobić pierwsze kroki na LinkedIn.
Krok 2 – Wiadomości
W drugim kroku opowiem Ci o wiadomościach, które możesz wysyłać do sieci swoich kontaktów i do osób spoza Twojej sieci. Powiem Ci o dobrych praktykach przy wysyłaniu takich wiadomości oraz o ważnych ustawieniach prywatności. Zdradzę Ci również, czego nie warto robić, aby ustrzec Cię przed błędami.
Krok 3 – #Hashtagi
Przypuszczam, że wiesz, jak ważne są hashtagi na Instagramie, ale czy na LinkedIn również warto ich używać? W trzecim module powiem Ci, czy i ile hashtagów warto stosować oraz jakie znaczenie mają na tej biznesowej platformie.
Krok 4 – Posty
Publikacje na LinkedIn to coś więcej niż te na Facebooku, czy Instagramie. W tym kroku wyjaśnię Ci, co warto publikować na swoim profilu i jakiej długości powinny to być materiały. Podpowiem również, w jaki sposób możesz uatrakcyjnić swoje wpisy i artykuły.
Krok 5 – Przedstawienie kontaktu
LinkedIn to sieć kontaktów biznesowych. Warto tę sieć rozbudowywać zapraszając do niej konkretne osoby. W tym kroku podpowiem Ci, w jaki sposób korzystać z wyszukiwarki kontaktów i co oznaczają stopnie znajomości. Wyjaśnię również sposób ustawiania filtrów, aby wyszukać tylko osoby z konkretnej branży.
Krok 6 – Wideo
Na platformie LinkedIn, podobnie jak na innych platformach społecznościowych, wideo odgrywa bardzo ważną rolę. W ostatnim kroku powiem Ci jakie firmy warto publikować, aby wzbudzić zainteresowanie, zyskać miano eksperta i pozyskać nowe kontakty biznesowe.
W jakiej formie dostępne są materiały?
Wszystkie materiały z poszczególnych kroków dostępne są w trzech formatach:
🎞🎞wideo,
🎧🎧audio, żebyś mógł odsłuchać lekcję w dowolnym miejscu i czasie bez potrzeby korzystania z telefonu,
🗒🗒plików PDF z podsumowaniem lekcji oraz dodatkowymi materiałami.
Dlaczego warto zainwestować i wdrożyć tę strategię?
🔺Opowiem Ci o portalu LinkedIn, abyś przekonał się, że jest on bardzo ważny dla Twojego biznesu,
🔺Nauczysz się uzupełniać profil w ważne informacje, które zbudują Twoją pozycję eksperta,
🔺Dowiesz się, w jaki sposób pozyskiwać nowe kontakty, aby poszerzać grono osób, z którymi możesz nawiązać ciekawą współpracę,
🔺Poznasz zasady pisania artykułów na LinkedIn, które stanowią bardzo ważny element Twojej komunikacji i budowania marki osobistej.