Transmisje na żywo wdzierają się do naszej codzienności.
Za oceanem już w zeszłym roku swoje triumfy świecił Periscope. Aplikacja społecznościowa (której, obecnie właścicielem jest Twitter) stworzona do nadawania transmisji na żywo, zdobyła 10 mln użytkowników w ciągu kilku miesięcy. Od ponad roku Facebook promuje nową funkcję Facebook Live. Na naszych tablicach transmisje na żywo wyświetlane są w pierwszej kolejności, a dodatkowo otrzymujemy powiadomienie, gdy ktoś z naszych znajomych rozpoczyna nadawanie. W ten sposób Facebook chce zachęcić do korzystania z nowej funkcji.
Co to oznacza w praktyce?
Transmisje na żywo otrzymują duże zasięgi, a to dla administratorów stron bardzo ważne. Wygląda to na małą wojnę pomiędzy Facebookiem i Twitterem, a za rogiem już czai się YouTube Connect – czyli transmisje na żywo przygotowywane przez Googla, dedykowane urządzeniom mobilnym.
Pobierz darmowy ebook i poznaj sprawdzone sposoby na przeprowadzenie transmisji na żywo.
Dowiesz się między innymi:
- jak wykorzystać transmisje na żywo do promocji biznesu i marki,
- na co zwrócić uwagę przy prowadzeniu transmisji na żywo,
- checklista przed transmisją
Pobierz za darmo już teraz!