Instagram dla biznesu i marki osobistej – basic

Ten kurs online to cykl LEKCJI WIDEO,
który pomoże Ci opanować krok po kroku
wszystkie umiejętności związane z prowadzeniem
na Instagramie konta nastawionego na sukces.

Wykupując kurs online otrzymujesz dostęp do wszystkich materiałów bez limitu. Możesz je oglądać wielokrotnie kiedy tylko chcesz. Przeczytaj poniżej szczegółowy opis całego kursu.


UWAGA! Kurs jest świeżo uaktualniony i w całkowicie nowej odsłonie!


Nie ma znaczenia, czy jesteś artystą, przedsiębiorcą, czy wprowadzasz nowy produkt na rynek. Możesz tworzyć blog kosmetyczny, dietetyczny, prowadzić kwiaciarnię lub dostarczać usługi. W każdym z tych przypadków Instagram może stać się dla Ciebie najbardziej efektywnym narzędziem reklamy.

Od kiedy proste treści wizualne zaczęły cieszyć się dużym powodzeniem, Instagram stał się ważną platformą dla biznesu i doskonałym narzędziem do budowania relacji z klientem.

 

 

jak poprawnie założyć konto na instagramie

Lekcja 1

Jak poprawnie założyć konto na Instagramie

  • Jak poprawnie założyć konto na Instagramie.
  • Gafa, której nie chcesz popełnić przy zakładaniu konta.
  • Jak zabezpieczyć swoje konto.
  • Nazwa użytkownika vs. nazwa konta, jak należy wybrać obie.
  • Jak edytować profil nastawiony na sukces.
  • Jak nie stracić pierwszej fali obserwujących.
  • Przykłady idealnie opracowanych profili.
  • Jak zarządzić premierą swojego konta na Instagramie.
  • Metody reaktywacji konta i nadania nowej świetności. 

 

jak aranżować swoje konto

Lekcja 2

Jak aranżować swoje konto

  • Trzy filary Instagrama, na których warto budować sukces swojego konta.
  • Przegląd narzędzi wspierające atrakcyjność Twojego konta.
  • Dlaczego estetyka konta jest fundamentem sukcesu Twojej marki na Instagramie.
  • Jak aranżować konto, którego będą Ci zazdrościć.
  • Przykłady kont spójnych i zdyscyplinowanych, które notują stały wzrost.
  • Mobilne narzędzie, które zredukuje Twój nakład pracy o połowę.
  • Wizualne zarządzanie estetyką konta oraz przykłady koncepcji.
  • Treści, które zwiększą oglądalność Twojego konta i przyciągną nowych followersów.

 

Lekcja 3

Aktywność na Instagramie

  • Dlaczego na Instagramie zbudujesz najbardziej aktywną społeczność.
  • Jak ocenić lub wyliczyć dynamikę swojego konta.
  • Koronna zasada umieszczania postów na Instagramie.
  • Niezawodne sposoby na wzbudzenie aktywności na koncie biznesowym.
  • Kiedy algorytm Instagrama działa na Twoją korzyść.
  • Według jakiego klucza Instagram prezentuje Twoje posty.

 

Lekcja 4

Instagram Stories

  • Co to jest Instagram Stories oraz cenne funkcje, które jej towarzyszą.
  • Jak uaktywnić na swoim koncie nową funkcję Instagrama, Instagram TV.
  • Jak interpretować wyniki oglądalności Instagram Stories i na bieżąco wdrażać korekty.
  • Gdzie szukać i jak obsługiwać funkcje nagrywania relacji.
  • Niezbędne ustawienie relacji w opcjach konta biznesowego.
  • Jak wykorzystać Instagram Stories do pozyskiwania nowych followersów.
  • Jak algorytm Instagrama traktuje Instagram Stories.
  • Transmisje na żywo na Instagramie.

 

 

Lekcja 5

Hashtagi na Instagramie

  • Jak działają oznaczenia na Instagramie i jak spotęgować siłę ich działania dla Twojego biznesu.
  • Jak hashtagi zwiększają zasięg Twoich postów na Instagramia.
  • Rodzaje hashtagów i sposoby ich poszukiwania.
  • Jak sprawdzić, czy Twoje strategia hashtagowa daje oczekiwane rezultaty.
  • Jak wybrać hashtagi wspierające dominację Twojej marki w danej branży.
  • Przykład budowania strategi hashtagowej dla firmy.

 

 

Lekcja 6

Sklep na Instagramie

  • Pełna procedura założenia sklepu na Instagramie.
  • Jak poprawnie połączył Instagram z Facebookiem.
  • Weryfikacja Instagrama i szczegóły ustawień, które mogą weryfikacje sklepu zablokować.
  • Prezentacja instagramowego sklepu na rzeczywistym przykładzie.
  • Cenne wskazówki właścicieli firm, którzy otworzyli i aktywnie prowadzą sklep na Instagramie.

 

Bonus

W jakim narzędziu sprawdzać statystyki na Instagramie

 

Poznaj jakie masz możliwości, działając na Instagramie.
Jeśli chcesz to od początku robić dobrze, dołącz do kursu.
Dzięki temu dużo szybciej osiągniesz planowane cele.
Szkoda czasu na metodę prób i błędów, skoro można od samego początku zastosować sprawdzone metody.

 

 

Kurs powstał przy współpracy Joanny Ceplin z Martą Kaczmarski

 

 

Marta Kaczmarski – Instagram Instruktor

Codzienie motywuje i inspiruje swoją wiedzą i najnowszymi technikami budowania swojego konta na Instagramie.

 

 

 

 

 

Joanna Ceplin – trener skutecznej komunikacji online

Doradza firmom i osobom indywidualnym w obszarach związanych z komunikacją w mediach społecznościowych, tworzeniem koncepcji kreatywnych on-line oraz budowaniem wizerunku.

 

Autorka książki “Uwierz w swoją markę online” Planera Nowoczesnego Przedsiębiorcy, kursów online „Jak tworzyć angażujące treści”, „Zaplanuj swój Biznes w mediach społecznościowych”, „Skuteczna reklama na Facebooku”, „Turbo lista mailingowa” oraz szkolenia stacjonarnego markaonline.pl

Łącznie z jej szkoleń i kursów w ciągu ostatnich 2 lat skorzystało ponad 3000 osób.

Szkoląc skupia się na efektywnym planowaniu, organizacji i automatyzacji działań w mediach społecznościowych.

 

Zadbaj o sumienne podążanie za praktycznymi wskazówkami zawartymi w kursie.
On dostarczy Ci konkretne i skuteczne techniki prowadzenia konta, osadzone w realiach polskiego rynku.
Niech ten kurs będzie dla Ciebie bodźcem rozpoczęcia nowego rozdziału Twojej działalności oraz źródłem satysfakcji i dumy ze swojego instagramowego konta.