Łódź 10.03.2018 – 2 bilety – Ty i Twoja marka online

TUTAJ KUPUJESZ  PAKIET 2 biletów i  oszczędzasz 339 zł

Cena regularna jednego biletu: 447 zł

Zaproś koleżankę, sąsiadkę, współpracowniczkę na szkolenie

Ilość biletów w promocji jest ograniczona!

 

Jeśli czujesz, że ilość informacji o mediach społecznościowych
Cię przytłacza.
Nie wiesz od czego zacząć, a Twoje działania
to komunikacyjny chaos, jesteś w dobrym miejscu!
W szkoleniu “Ty i Twoja marka ONLINE” wzięło
już udział ponad 1640 osób.

Lokalizacja:
TOBACO HOTEL
ul. Kopernika 64, 90-553 Łódź

 

Zapraszam Cię na wyjątkowe szkolenie,

podczas którego poznasz zasady budowy

marki online na 4 platformach

– Facebooku, Instagramie, LinkedIn i YouTube.

Przejdź razem ze mną METAMORFOZĘ

Twojej marki online!

 

 

Podczas szkolenia dowiesz się:
  • od czego zacząć i co zmienić, aby Twoja METAMORFOZA od razu zadziałała,
  • omówimy najważniejsze kroki na platformach: Facebook, Linkedin, Instagram,
  • poznasz zasady BUDOWANIA RELACJI z klientem poprzez media społecznościowe,
  • nauczę Cię jak PROWDZIĆ PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE, aby przyciągały wymarzonych klientów,
  • poznasz SEKRETY budowania marki osobistej w mediach społecznościowych.

 

Twoje działania powinny być spójne, aby budowały zaufanie do Twojej marki i jej produktów.
Spotykamy się na całodniowym szkoleniu TY i TWOJA MARKA ONLINE, aby omówić dlaczego Twoja obecność w mediach społecznościowych jest KLUCZOWA do rozwoju Twojego biznesu.
Inwestycja w media społecznościowe to konieczność!

Twoje działania powinny być spójne, aby budowały zaufanie do Twojej marki i jej produktów.

 

 

PRZYJDŹ I DOWIEDZ SIĘ:

 

  • jak znaleźć odbiorców Twoich produktówlub usług?
  • jak stworzyć swoje przesłanie?
  • gdzie warto być obecnym?
  • jakie ZASADY prowadzą do sukcesu na platformach: Facebooku, Instagramie, Linkedin.

 

 

Obejrzyj film i sprawdź, jak wygląda szkolenie!

Agenda szkolenia “TY I TWOJA MARKA ONLINE”
(10:00-18:00)

Cztery filary szkolenia:

  1. Facebook
  • Działania na Facebooku po zmianie algorytmu?
    • Jak zwiększyć zasięg?
    • Jak zbudować społeczność?
    • Jak wykorzystać grupy na Facebooku?
    • Jak promować wydarzenie na FB?
  • Reklama na Facebooku.
    • Manager reklam – jak z niego korzystać?
    • Jak przygotować reklamę krok po kroku?
    • Jaki przeznaczyć budżet?
    • Jak wybrać grupę docelową swoich odbiorców?
  • Jak tworzyć angażujące treści?
    • Jak napisać perfekcyjny post?
    • Jak zadawać pytania, aby otrzymywać odpowiedzi?
    • Jak szukać tematów, które interesują Twoją grupę docelową?
  • Jak zbudować markę online?
    • Co ma wpływ na budowanie wizerunku i rozwijanie marki?
    • Stwórz swoje perfekcyjne BIO.
    • Jak uzupełnić profil, aby skutecznie przyciągał klienta?
  • Transmisje na żywo na Facebooku.
    • Zasady udanej transmisji na żywo.
    • Jak przyciągnąć odbiorców?
    • Na co uważać?
    • Czego dopilnować.
    • Przykłady, z których warto wyciągnąć wnioski.
  • Automatyzacja
    • Przydatne aplikacje.
    • Jak zorganizować działania na Facebooku, aby nie zajmowały całego dnia.
  1. Instagram
    Firmowe, czy prywatne konto na Instagramie?

Jak założyć konto biznesowe?
Co to jest BIO i jak je wykorzystać, żeby przyciągnąć wymarzonego odbiorcę?

Jak używać #hasztagów?
Jak przygotować perfekcyjną siatkę zdjęć?

Przykłady dobrze prowadzonych profili.
Czym jest Insta Stories i czemu warto z niego korzystać?
Planuj działania. Przykłady aplikacji.
Możliwości reklamy na Instagramie i w Instagram Story.

  1. Youtube

Czy warto rozszerzyć działania online o YT?
Od czego zacząć przygodę z Youtubem?

Jak poprawnie stworzyć konto na YT?
Jak korzystać z tej platformy?

Jak stworzyć okładkę i porządkować treści.
Jakich błędów unikać?
Na co zwrócić uwagę przy publikacji filmów?

  1. Linkedin
    Dla kogo LinkedIn powinien być priorytetem?

Dlaczego warto mieć profil na Linkedin?
Jakie informacje o sobie podawać?
Jak wykorzystać profil do budowania relacji biznesowych?

Jak nawiązywać nowe kontakty?

Szkolenie jest dla osób, które zaczynają swoją przygodę z mediami społecznościowymi, lub już działają, ale czują się zagubione i wciąż nie wiedzą od czego zacząć. To szkolenie usystematyzuje Twoją drogę budowania marki online. W ciągu jednego dnia poznasz podstawowe działania na 4 platformach społecznościowych i dowiesz się jak skutecznie docierać do swoich odbiorców.

 

 

 

Agenda godzinowa szkolenia “Ty i Twoja marka online”:

9.00 – 9.55 Rejestracja

10.00 – 11.30 Moduł szkoleniowy

11.30 – 11.45 Przerwa

11.45 – 13.30 Moduł szkoleniowy

13.30 – 14.30 Przerwa na lunch

14.30 – 16.30 Moduł szkoleniowy

16.30 – 16.45 Przerwa

16.45 – 18.00 Moduł szkoleniowy

W skład ceny wchodzą:

– udział w szkoleniu,

– zeszyt ćwiczeń.

 

Przerwy kawowe, wyżywienie, nocleg, dojazd na szkolenie pozostają w zakresie uczestnika szkolenia.

 

Szkolenie prowadzi Joanna Ceplin

Trener skutecznej komunikacji online.
Doradza firmom i osobom indywidualnym w obszarach związanych z komunikacją w mediach społecznościowych, tworzeniem koncepcji kreatywnych on-line oraz budowaniem wizerunku.

Autorka Planera Nowoczesnego Przedsiębiorcy, kursów online „Jak tworzyć angażujące treści”, „Zaplanuj swój Biznes w mediach społecznościowych”, „Skuteczna reklama na Facebooku”, „Turbo lista mailingowa” oraz szkolenia stacjonarnego markaonline.pl

Łącznie z jej szkoleń i kursów w ciągu ostatnich 2 lat skorzystało ponad 4000 osób.

Szkoląc skupia się na efektywnym planowaniu, organizacji i automatyzacji działań w mediach społecznościowych.

BESTSELLER Joanny:

książka “Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”

do nabycia podczas szkolenia w ŁODZI.

 

 

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz