
Wysyłając wiadomości do firm na Facebooku, z pewnością natknąłeś się już na boty. Być może pomyślałeś nawet, że fajnie byłoby mieć takiego bota na swoim koncie.
Strategia „Boty i automatyzacja” w jasny sposób przeprowadzi Cię przez proces tworzenia botów zarówno na fanpage’u na Facebooku, jak i w aplikacji Messenger.
Nie musisz szukać już informacji w internecie, które nie wyjaśniają wszystkich zawiłości automatyzacji. Wystarczy, że przerobisz wszystkie lekcje i wykonasz ćwiczenia, a staniesz się specem od botów!
Ta strategia jest częścią projektu „Progres nie perfekcja”. Tylko teraz możesz ją nabyć i wdrożyć od razu – nie czekając na kolejną edycję.
Chcesz się rozwijać i jednocześnie sporo zaoszczędzić?
Nie czekaj, działaj od razu!
Polecam ci następujące kroki:
Wybierz interesującą Cię strategię.
Dodaj do koszyka.
Wpisz kod zniżkowy: WIRUS
Cena obniży się o 50%!
Dokończ zakup.
Oglądaj materiały i wdrażaj!
Co znajdziesz w tej strategii?
Moduł podzielony jest na 3 poziomy, w których znajdziesz aż 8 kroków.
Każdy krok omawiany jest przez Katarzynę Jankowską z mojej Ekipy, która wyjaśnia wszelkie zawiłości związane ze stawianiem botów:
Krok 1 – Marketing w Messengerze i chatboty
W pierwszym kroku Kasia opowie Ci ogólnie o wykorzystywaniu chatbotów i dobrych praktykach z tym związanych.
Krok 2 – Rodzaje i przykłady wykorzystywania chatbotów
W drugim kroku Katarzyna wyjaśni Ci, jakie są rodzaje chatbotów, do czego najlepiej je wykorzystać i jak dzięki nim poprawić swoją komunikację z odbiorcami.
Krok 3 – Strategie wykorzystywania
W kolejnym kroku omówimy różne strategie, w których chatboty bardzo usprawnią nam działanie, np. przeprowadzą Twojego klienta przez proces sprzedażowy albo usprawnią komunikację podczas prowadzonej transmisji na żywo.
Krok 4 – Ustawianie platformy Messengera
W tym kroku Katarzyna pokaże Ci krok po kroku, w jaki sposób najlepiej i najszybciej ustawić bota w aplikacji Messengera. Opowie, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, o czym warto pamiętać, a co można pominąć.
Krok 5 – Chatfuel podstawowe ustawienia
Chatfuel jest bardzo popularną platformą do budowania botów, z której korzysta moja ekipa. Na przykładzie tej platformy Katarzyna pokaże Ci, w jaki sposób można skonfigurować chatbota. Opowie Ci również o innych, bardziej zaawansowanych ustawieniach, pozwalających przygotować rozmowy i zaprojektować lejek sprzedażowy.
Krok 6 – Zwiększ zasięgi
W tym kroku Kasia pokaże Ci, jak ustawić automatyczne odpowiedzi w Messangerze na komentarze pod postami na Facebooku. Jest to bardzo często wykorzystywana funkcja, dlatego warto tę umiejętność zdobyć.
Krok 7 – Zaplanuj rozmowę z chatbotem
W tym materiale Katarzyna opowie Ci o planowaniu rozmowy z chatbotem. Przybliży Ci proces tworzenia całej ścieżki oraz celu jak chcesz dzięki temu osiągnąć.
Pobierzesz materiały PDF, które ułatwią i usprawnią Twoją pracę z chatbotem. Dostaniesz również bardzo przydatny materiał w postaci układanki – rozmowa z chatbotem w formie wizualnej, dzięki której szybko skonfigurujesz poszczególne elementy rozmowy.
Krok 8 – Wyślij wiadomość przez chatbota
W ostatnim kroku Katarzyna pokaże Ci, w jaki sposób można zaplanować wysyłanie wiadomości za pomocą chatbotów. Podział wysyłki wiadomości jest bardzo szeroki i można go podzielić, ze względu na czas, kiedy wiadomość powinna zostać wysłana oraz na osoby bądź całą grupę osób, do których chcesz wysłać konkretną informację. Tego wszystkie nauczysz się w tym kroku.
W jakiej formie dostępne są materiały?
Wszystkie materiały z poszczególnych kroków dostępne są w trzech formatach:
🎞🎞wideo,
🎧🎧audio, żebyś mógł odsłuchać lekcję w dowolnym miejscu i czasie bez potrzeby korzystania z telefonu,
🗒🗒plików PDF z podsumowaniem lekcji oraz dodatkowymi materiałami.
Dlaczego warto zainwestować i wdrożyć tę strategię?
🔺Dowiesz się czym są chatboty i do czego służą, aby móc skorzystać z ich funkcji na swoim fanpage’u,
🔺Zobaczysz w jaki sposób ustawić boty w aplikacji Messenger, aby Twoja komunikacja z odbiorcami była sprawniejsza,
🔺Poznasz strategie wykorzystywania chatbotów, które z powodzeniem wykorzystasz w swoim biznesie,
🔺Nauczysz się ustawiać ścieżkę rozmowy chatbota z Twoim odbiorcą, co pozwoli sprawnie przeprowadzić klienta przez proces sprzedażowy.