Strategia: Grupy na Facebooku i Wyzwania

Udzielasz się w grupach a Facebooku i zastanawiasz się, czy stworzyć swoja grupę? Może myślisz o organizacji wyzwania, ale nie wiesz, jak się za to zabrać od strony technicznej? Szukasz inspiracji i wiedzy na temat tworzenia grup i wyzwań? Świetnie trafiłeś!

Strategia „Grupy i wyzwania” przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia grupy na Facebooku oraz wyjaśni Ci dokładnie, w jaki sposób stworzyć wydarzenie.

Pamiętaj, że grupa to doskonałe narzędzie do wzmocnienia komunikacji i zacieśnienia relacji, a organizacja wydarzenia to świetny sposób na sprzedaż albo promocję nowego produktu lub usługi!

Ta strategia jest częścią projektu „Progres nie perfekcja”. Tylko teraz możesz ją nabyć i wdrożyć od razu – nie czekając na kolejną edycję.


Chcesz się rozwijać i jednocześnie sporo zaoszczędzić?
Nie czekaj, działaj od razu!

Polecam ci następujące kroki:

Wybierz interesującą Cię strategię.

Dodaj do koszyka.

Wpisz kod zniżkowy: WIRUS

Cena obniży się o 50%!

Dokończ zakup.

Oglądaj materiały i wdrażaj!


Co znajdziesz w tej strategii?

Moduł podzielony jest na 3 poziomy, w których znajdziesz aż 5 kroków.

Każdy z kroków omawia szczegółowo zagadnienia związane z tworzeniem grup na Facebooku oraz organizacji wydarzeń.

Krok 1 i Krok 2 – Grupa czy wyzwanie – oto jest pytanie

W tych dwóch pierwszych krokach opowiem Ci zarówno o grupach, jak i o wyzwaniach na Facebooku. Pomogę Ci odpowiedzieć na ważne pytania:

  • w jaki sposób możesz skupić odbiorców wokół swojej firmy,
  • co pozwoli Ci poznać lepiej grupę docelową,
  • jakie działania pozwolą Ci dotrzeć do nowych odbiorców,
  • jakie wyzwania pozwolą zaktywizować najlepiej Twoich odbiorców.

Krok 3 – Organizacja grupy krok po krok

W tym kroku pokażę Ci, jak założyć grupę na Facebooku, jakie ustawienia możesz wprowadzić, jak napisać regulamin i co zrobić, aby grupa prężnie się rozwijała. Myślę, że nie muszę przekonywać Cię do tego, że grupa może wspomóc Twój biznes, poprzez zwiększenie zaangażowania Twoich odbiorców. Jak to zrobić – opowiem w tym kroku.

Krok 4 – Grupy – inspiracje

W tym kroku otrzymasz ode mnie PDF z listą grup, z wielu różnych branż, które cieszą się niezwykłym powodzeniem. Niech to będzie dla Ciebie inspiracja do działania.

Krok 5 – Organizacja wyzwania krok po kroku

W kroku trzecim opowiadałam Ci o tworzeniu grupy, a w kroku piątym zajmiemy się organizacją wyzwania. Oprócz tego, że pokażę Ci, jak zorganizować wyzwania, to otrzymasz ode mnie bardzo pomocny PDF, w którym ułożysz plan działania, wyznaczysz najważniejsze cele, daty i przebieg wyzwania. Niech to będzie Twój przewodnik!


W jakiej formie dostępne są materiały?

Wszystkie materiały z poszczególnych kroków dostępne są w trzech formatach:
🎞🎞wideo,
🎧🎧audio, żebyś mógł odsłuchać lekcję w dowolnym miejscu i czasie bez potrzeby korzystania z telefonu,
🗒🗒plików PDF z podsumowaniem lekcji oraz dodatkowymi materiałami.

Dlaczego warto zainwestować i wdrożyć tę strategię?

🔺Opowiem Ci o grupach i wyzwaniach, abyś mógł wybrać, która forma komunikacji z odbiorcami, jest dla Ciebie najlepsza,

🔺Pokażę Ci krok po kroku, jak założyć grupę na Facebooku, abyś nie tracił czasu na zastanawianie się nad każdym ustawieniem,

🔺Zainspiruję Cię, pokazując świetnie działające grupy, abyś wiedział, że w Twojej branży grupy również się sprawdzają,

🔺Przeprowadzę Cię przez proces tworzenia wydarzenia, abyś sprawnie mógł wdrożyć to u sie


>>Sprawdź pozostałe dostępne strategie<<