Strategia: Lista mailingowa

Budowanie listy mailingowej jest fundamentem sukcesu Twojego biznesu. Zgadzasz się ze mną? Bez tego elementu działania zmierzające do zwiększenia efektywności Twojej pracy będą naprawdę marne. Skoro tutaj jesteś, masz świadomość, że lista mailingowa jest dla Ciebie ważna. Jeśli masz problem z tym zagadnieniem, to gwarantuję Ci, że po skończonym kursie będziesz się czuł jak ryba w wodzie.

W strategii „Lista mailingowa” opowiem Ci o tym, w jaki sposób sukcesywnie budować swoją społeczność, jakie komunikaty wysyłać im za pomocą newslettera i co zrobić, aby te treści były ciekawe.

Ta strategia jest częścią projektu „Progres nie perfekcja”. Tylko teraz możesz ją nabyć i wdrożyć od razu – nie czekając na kolejną edycję.

Co znajdziesz w tej strategii?

Strategia podzielona jest na 3 poziomy, w których znajdziesz 5 kroków.

W każdym kroku omówię poszczególne elementy budowania listy mailingowej, które tworzą jedną, bardzo ważną całość. Nie pomijaj żadnej lekcji i wykonuj skrupulatnie zadania domowe, a przekonasz się, że było warto:

Krok 1 – Dlaczego potrzebujesz listy mailingowej

W pierwszym kroku opowiem, dlaczego warto budować listę mailingową i przedstawię Ci cztery najważniejsze filary e-mail marketingu. To fundamentalna wiedza, która będzie niezbędna, aby skutecznie budował swoją społeczność.

Krok 2 – Co możesz zaoferować

W drugim kroku skupimy się na wdrożeniu mechanizmów potrzebnych do budowania listy mailingowej. To, jaką wartość dajesz swojej społeczności, jest niezwykle ważne, dlatego dostaniesz ode mnie dodatkowy materiał w postaci PDF, w którym znajdziesz pomysły na wartościowe gratisy, które możesz zaoferować w zamian za adres e-mail.

Krok 3 – Lista najważniejszych punktów

Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób zamienić swoich odbiorców w klientów, to koniecznie przejdź zrób tę lekcję. Otrzymasz ode mnie listę kroków, które trzeba spełnić, aby zacząć sprzedawać. Dostaniesz również zadanie domowe, aby utrwalić sobie wiadomości i wreszcie ruszyć z miejsca.

Krok 4 – Jakie elementy powinna zawierać skuteczna strona

W Kroku 4 omówimy szczegółowo miejsce, gdzie trafiają osoby, chcące otrzymać wartość (gratis lead magnet) w zamian za ich adres mailowy. Taką stronę nazywamy landing page, czyli strona lądowania albo formularz zapisu. Dostaniesz ode mnie wartościowe wskazówki, które spowodują, że Twój potencjalny klient nie ucieknie i zostawi swój adres e-mail.

Krok 4 – Checklista

W ostatnim kroku dostaniesz ode mnie listę punktów, które pomogą Ci zbudować listę subskrybentów. Podpowiem, na co zwrócić uwagę, jakich zasad przestrzegać, o czym pamiętać. To lista, która usprawni Twoje działania i szybko zobaczysz efekty swojej pracy.


W jakiej formie dostępne są materiały?

Wszystkie materiały z poszczególnych kroków dostępne są w trzech formatach:
🎞🎞wideo,
🎧🎧audio, żebyś mógł odsłuchać lekcję w dowolnym miejscu i czasie bez potrzeby korzystania z telefonu,
🗒🗒plików PDF z podsumowaniem lekcji oraz dodatkowymi materiałami.

Dlaczego warto zainwestować i wdrożyć tę strategię?

🔺Dowiesz się, dlaczego warto budować listę mailingową, która pomoże rozwinąć Twój biznes,

🔺Podpowiem Ci, co możesz zaoferować swojej społeczności, aby chętnie przekazali Ci swój adres e-mail,

🔺Dostaniesz ode mnie listę najważniejszych punktów, których wdrożenie znacznie zwiększy Twoją sprzedaż,

🔺Powiem Ci, jak zbudować dobrą stronę lądowania, aby Twoi potencjalni kliencie nie uciekli, a zostali z Tobą na długo.


>>Sprawdź pozostałe dostępne strategie<<