Strategia: Reklama na FB

Reklama na Facebooku to temat, który spędza Ci sen z powiek? Wiesz, że to bardzo ważny obszar działań w mediach społecznościowych, ale wszystkie Twoje próby ustawienia reklamy skończyły się finansową katastrofą?

Ten moduł przeznaczony jest dla wszystkich, którzy jeszcze nie próbowali, ale bardzo by chcieli, jak i dla tych, którzy już próbowali, ale im nie wyszło.

Jeśli tak właśnie jest, masz świetną okazję poznać najważniejsze kwestie dotyczące ustawienia skutecznej reklamy na Facebooku.

Ta strategia jest częścią projektu „Progres nie perfekcja”. Tylko teraz możesz ją nabyć i wdrożyć od razu – nie czekając na kolejną edycję.

Co znajdziesz w tej strategii?

Podzielona jest na 3 poziomy, w których znajdziesz aż 7 kroków.
Każdy krok omawia inny ważny obszar pomocny przy ustawianiu reklamy na Facebooku:

Krok 1 – Zmniejsz koszty reklamy i zwiększ zasięgi

Zewsząd dostajesz informacje, że Facebook obcina zasięgi organiczne, ale nie wiesz, co to dokładnie znaczy? Wyjaśnię Ci szczegółowo w tym kroku, o co chodzi i co zrobić, aby w „oczach” Facebooka być nadal atrakcyjnym.
Opowiem Ci o tworzeniu procesu marketingowego i z czego on się składa oraz co zrobić, aby koszty reklamy nie były wysokie, ale docierały do naszej grupy docelowej.

Krok 2 – Jak działa algorytm?

W tym bardzo ważnym kroku opowiem Ci:
✅co to jest algorytm Facebooka,
✅jakie czynniki reklamy algorytm analizuje,
✅co wpływa na koszty Twojej reklamy,
✅za co Facebook nagradza firmy, a za co każe,
✅co to jest post jednorożec, lub post gwiazda.

Krok 3 – Post jednorożec

W kroku 2 omówiłam, czym jest post jednorożec, a w tym kroku podpowiadam Ci, jak stworzyć taki post. Pobierzesz PDF z dokładnym i sprawdzonym schematem działania.

Krok 4 – Zwiększ zasięgi

W kroku czwartym podpowiem Ci, jak wyłapać post gwiazdę i gdzie szukać statystyk dotyczących Twojej aktywności na Facebooku. Zdradzę Ci różne ciekawe sposoby na wzbudzenie zaangażowania wśród Twoich odbiorców, podpowiem co zrobić, aby posta ze szczególnie dużym zasięgiem wykorzystać wielokrotnie i gdzie szukać jego ID.

Krok 5 – Menedżer reklam krok po kroku

Reklama na Facebooku i działania w menedżerze reklam wielu z Was sprawiają duże problemu. Dlatego w tym kroku przyjrzymy się poszczególnym ustawieniom, opowiem Ci, co w sobie kryją, do czego służą i jak możesz je wykorzystać. To bardzo ważna lekcja, w której na bazie moich postów pokazuję Ci działanie w menedżerze reklam.
Opowiem Ci również o najczęstszych błędach popełnianych przy tworzeniu reklamy, aby ustrzec Cię przed nimi.

Krok 6 – Budżet i grupy docelowe

Skupienie się na postach jednorożcach jest najlepszym sposobem na maksymalne wykorzystanie
budżetu reklamowego w mediach społecznościowych. Jeśli nie wiesz jak ustawić budżet i dla jakiej grupy docelowej będzie on odpowiedni – posłuchaj tego kroku koniecznie.

Krok 7 – Twój kolejny cel – remarketing

Celem naszych działań w dłuższej perspektywie nie jest uzyskanie dużej ilości polubień,
komentarzy czy udostępnień. Naszym celem jest przekształcenie tych aktywności w pozyskanie
kontaktu i sprzedaż. Aby nasze działania generowały sprzedaż potrzebny jest remarketing.
W ostatnim kroku modułu szeroko omówię to właśnie zagadnienie. Podpowiem Ci, w jaki sposób dotrzeć do grupy najlepszej dla Ciebie grupy odbiorców.


W jakiej formie dostępne są materiały?

Wszystkie materiały z poszczególnych kroków dostępne są w trzech formatach:
🎞🎞wideo,
🎧🎧audio, żebyś mógł odsłuchać lekcję w dowolnym miejscu i czasie bez potrzeby korzystania z telefonu,
🗒🗒plików PDF z podsumowaniem lekcji oraz dodatkowymi materiałami.

Dlaczego warto zainwestować i wdrożyć tę strategię?

🔺Dowiesz się, jak zmniejszyć koszty reklamy i zwiększyć zasięgi, żeby nie wydawać mnóstwa pieniędzy na nieskuteczną reklamę,

🔺Zrozumiesz działanie algorytmu Facebooka, co pozwoli Ci na zwiększenie efektywności Twoich działań, których celem jest zwiększenie liczby odbiorców,

🔺Nauczysz się tworzyć posty gwiazdy według skutecznego schematu, który pozwoli dotrzeć Ci do odpowiedniej grupy docelowej,

🔺Poznasz menedżera reklam i nauczysz się z niego w pełni korzystać, co pozwoli zaoszczędzić Ci mnóstwo czasu i usprawnić działania,

🔺Ustawisz budżet i grupy docelowe swoich reklam, aby dotrzeć do idealnych odbiorców, którzy z czasem staną się Twoimi klientami


>>Sprawdź pozostałe dostępne strategie<<