Celem tej strategii są trzy podstawowe rzeczy dla Twojego biznesu:
✅duże zasięgi
✅dużo nowych fanów
✅większa sprzedaż
Jeśli prowadzisz biznes i boisz się robić transmisję na żywo, to ta strategia jest właśnie dla Ciebie!
Nie muszę Cię przekonywać, że live’y zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie mają największe zasięgi i docierają do największej liczby odbiorców? Dlaczego więc świadomie z tego rezygnujesz, pozostając daleko w tyle za konkurencją?
Ta strategia jest częścią projektu „Progres nie perfekcja”. Tylko teraz możesz ją nabyć i wdrożyć od razu – nie czekając na kolejną edycję.
Jeśli trafiłam w samo sedno, zapewniam Cię, że ten materiał rozwieje Twoje wątpliwości, pozwoli zdobyć podstawową wiedzę na temat prowadzenia transmisji na żywo i przekona Cię, że warto zrobić ten duży krok do przodu!
Co znajdziesz w tej strategii?
Podzielona jest na 3 poziomy, w których znajdziesz aż 10 kroków.
Każdy krok omawia bardzo ważną kwestię, która przybliży Cię do zrobienia transmisji na żywo:
Krok 1 – Kogo chcesz zainteresować?
W kroku pierwszym zaczynamy od fundamentu, czyli od pytania; jak dobrze znasz swojego wymarzonego Klienta? Wiesz, że bez tej wiedzy niewiele zdziałasz, prawda? Będziesz mógł pobrać plik PDF z pytaniami, które pomogą Ci poznać Twojego idealnego klienta. Przekonam Cię, że ważne są Twoje komunikaty i tematy, o których chcesz opowiadać podczas transmisji, ponieważ powinny docierać do odpowiedniej grupy docelowej.
Krok 2 – Planuj
W tym kroku podpowiem Ci:
✔w jaki sposób najlepiej zaplanować transmisję na żywo,
✔na co zwrócić szczególną uwagę przy planowaniu live’a,
✔jakie tematy i rozwiązania możesz zastosować, aby Twój live był ciekawy.
Zdradzę Ci kilka ciekawych tipów, co zrobić, aby Twoja transmisja przyciągnęła, jak największą grupę odbiorców. Zadam Ci również kilka pytań, które pomogą Ci zaplanować całą strategię transmisji na żywo.
Krok 3 – Zarezerwuj czas
To bardzo istotny krok, w którym zaplanujemy przebieg transmisji na żywo. Wyjaśnię Ci, dlaczego ważne jest ustalenie, co i kiedy będziesz omawiał oraz przekonam Cię do zaplanowania całego cyklu transmisji. Strategia, w której pojawiają się live’y daje Ci ogromne możliwości budowania społeczności i efektywniejszego działania dla swoich przyszłych klientów. Czy to Cię przekonuje do zrobienia swojego pierwszego live’a?
Krok 4 – Stwórz grafiki, zaplanuj posty
W tym module opowiem Ci o programach pomocnych przy tworzeniu grafik do mediów społecznościowych zapowiadających transmisję na żywo. Wyjaśnię Ci również, dlaczego graficzna strona tego przedsięwzięcia jest bardzo ważna, ale opowiem również o przygotowaniu odpowiednich, przyciągających tekstów.
Krok 5 – Zgromadź publiczność
Jeśli myślisz, że klikniesz START i nagle na Twoim live’ie pojawi się mnóstwo osób, to niestety się mylisz. Bardzo ważna jest promocja tego wydarzenia i w tym kroku opowiem Ci, w jaki sposób poinformować swoich odbiorców, że planujesz dla nich transmisję na żywo.
Zahaczymy o bardzo ważny temat – reklamy na Facebooku.
Krok 6 – Promuj transmisję
Nie wiesz, w jaki sposób promować transmisję na żywo i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców? W tym kroku podpowiem Ci, co należy zrobić, aby Twoja transmisja na żywo osiągnęła najlepsze zasięgi. Przedstawię Ci trzy rodzaje postów z informacjami o terminie transmisji oraz ustawimy razem reklamę promującą live’a. Te wszystkie działania spowodują, że Twoja informacja dotrze do właściwych odbiorców, zainteresowanych tematami, które będziesz poruszać.
Krok 7 – Start
Wydaje Ci się, że to przeprowadzenia transmisji na żywo potrzebujesz bardzo drogiego sprzętu, ludzi do pomocy i pięknego wnętrza? Otóż nie! Według zasady progres, nie perfekcja – działaj tu i teraz z tym, co masz! W tym kroku przekonam Cię, że nie ma znaczenia, na jakim sprzęcie działasz, ale ważne jest to, co masz do powiedzenia i w jaki sposób to przedstawisz.
Podpowiem Ci, co mówić na początku, co w środku i co na końcu transmisji. Przejdziemy przez to razem.
W trzech ostatnich krokach:
(Krok 8 – Edycja po transmisji, Krok 9 – Promocja po transmisji, Krok 10 – Podsumowanie)
zajmiemy się edycją posta zaraz po transmisji i opowiem Ci, dlaczego to takie ważne. Przekonam Cię również, że promocja nagrania po zakończonym live’ie potrafi przynieść świetne rezultaty w postaci wysokich zasięgów, nowych odbiorców, a w rezultacie większej sprzedaży.
W jakiej formie dostępne są materiały?
Wszystkie materiały z poszczególnych kroków dostępne są w trzech formatach:
🎞🎞wideo,
🎧🎧audio, żebyś mógł odsłuchać lekcję w dowolnym miejscu i czasie bez potrzeby korzystania z telefonu,
🗒🗒plików PDF z podsumowaniem lekcji oraz dodatkowymi materiałami.
Dlaczego warto zainwestować i wdrożyć tę strategię?
🔺Zbudujesz avatar wymarzonego klienta, dzięki czemu będziesz lepiej docierać do odpowiednich osób ze swoimi komunikatami,
🔺Zaplanujesz treści poszczególnych transmisji na żywo i skończysz z zastanawianiem się godzinami, o czym mówić,
🔺Ułożysz harmonogram live’ów i zaczniesz działać według planu, systematycznie,
🔺Nauczysz się, w jaki sposób zgromadzić odbiorców na live’a, bo zawsze lepiej mówić do 100 osób niż do 1,
🔺Dowiesz się, w jaki sposób urozmaicić swoje transmisje, żeby Twoje live’y były ciekawe i przyciągające,
🔺Pokażę Ci, jak edytować i promować nagranie po transmisji, ponieważ takie działanie zwiększy znacznie Twoje zasięgi.